רעיונות למתנה לחג

שיתוף עם חברים
רעיונות למתנה לחג

אווירת החגים בישראל ידועה בתחושת החמימות והביתיות, באוכל המיוחד ובעיצוב השולחן החגיגי. החגים הישראליים מאופיינים בתום, טוהר ושמחה אדירה שמאחדים משפחות ומציגים לראווה חלקים בבית כמו הסלון והמטבח. ערבי חג מזמן הפכו להפקות עיצוב מרהיבות, ואין זה פלא שמארחים ומתאחרים רבים מחפשים דרכים מגוונות לקישוט הבית או מתנות חג. מחפשים רעיון מקורי למתנה לחג? אנחנו מציעים לכם שירות של עיצוב תמונות על עץ ופיתוחן בשלל צורות וסוגים.

פיתוח תמונות על עץ כמתנת חג

אילו מאפיינים הופכים מתנה למקורית ומיוחדת במינה? קודם כל, הקדשה אישית. לאחר מכן, אפשר להוסיף אלמנטים ייחודיים שיראו למקבל המתנה כמה הוא חשוב בעיני המעניק. תמונה אהובה, מצחיקה או רגע של זיכרון מתוק הם דרך נהדרת להנציח זיכרונות ולהציב אותם לראווה על המדף בסלון או הכוורת שבחדר האורחים. הסוד במתנות לנו הוא המאפיין האישי שלהן; בלוק לב, קולאז' תמונות על עץ, קוביית עץ עם תמונות – כל אחד מהם מספר סיפור שמיועד רק למי שמופיע בתמונה.

מתנת החג שמתאימה לכל אחד

היות והמוצרים שאנחנו מציעים הם מגוונים בסוגים שלהם, הם מתאימים באופן אישי לכל סוג של מתנה לחג; גם עבור המארח, וגם עבור המתארח, עבור הסבא והסבתא, הדודה וההורים. מי לא אוהב לקבל פריט שעוצב אישית עבורו? מה אפשר להציג על בלוקי העץ שלנו? תמונות של הנכדים, ההורים, תמונה מטיול לחו"ל, תצלום של הנכד החדש או תמונה של סבתא כשהייתה צעירה. תמונה על עץ היא אותנטית ובעזרת תוספות כמו ברכה או טקסט היא הופכת גם למרגשת ובעלת ניחוח אישי.

מארזי חג לכל המשפחה

אצלנו ב Pic4you מרכיבים מארזי חג במיוחד עבור החגים הישראליים. המארזים שלנו כוללים בלוק עם תמונה שארוז יחד עם מתנות שוות כמו בקבוק יין, נרות חנוכה או שוקולדים. כל הטוב הזה נעטף בצלופן ומקושט בעיצוב דקורטיבי. שיהיה חג שמח מלא ברגעים משפחתיים ואהבה!

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן