קולאז' תמונות על עץ ואיך בוחרים תמונות

שיתוף עם חברים
קולאז' תמונות על עץ ואיך בוחרים תמונות

קולאז' הוא דרך מעניינת להגיד הרבה דברים בבת אחת. אנחנו משתמשים בקולאז' כאשר אנחנו רוצים להוסיף מספר פריטים, להציג מספר דמויות בתמונה אחת או להנציח הרבה רגעים מתוקים. Pic4you  מציעה לכם שירותי הדפסות קולאז' תמונות על עץ.

איך נעצב את הקולאז' שלנו?

ראשית, כדאי לדעת מראש אילו תמונות תרצו להוסיף לקולאז' שלכם ולוודא שכולם נמצאות בהישג ידכם. התמונות יכולות להיבחר באופן רנדומלי או שיהיה להן נושא מסוים; צבע, אנשים, טיול, חברים או מה שתרצו! מה שנחמד בקולאז' הוא שיש לכם יד חופשית לבחור את כל התמונות שאתם הכי אוהבים והכי רוצים לראות מודפסות על בלוקי עץ. שנית, חשוב לזכור כי התמונות בקולאז' יראו קטן יותר מגודל של תמונה אחת, ולכן שימו לב שאתם בוחרים בלוק בגודל בו יראו את הקולאז' כמו שצריך. דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון – חדות התמונה.

איך מוסיפים את הקולאז' על הבלוק?

במערכת ההזמנה שלנו יש אופציה להעלות תמונה, ואנחנו כבר נסביר את הרציונל שעומד מאחורי זה: העלאת מספר תמונות לאותו ממשק יכולה להיות מעט מבלבלת וסידור התמונות עלול להיות מעט מתסכל. אנחנו מציעים דרך פשוטה ונוחה – ליצור את הקולאז' מלכתחילה באפליקציה המיועדת לייצור קולאז'ים. אנחנו ממליצים על האפליקציה הזו. לאחר מכן, תוכלו להעלות את התמונה לממשק שלנו בלי להסתבך.

הדפסה על בלוק עץ – בקלות ובמהירות

מה אנחנו הכי אוהבים בקולאז'? הוא כולל בתוכו מספר אפשרויות, והוא אופציה נהדרת עבור מי שלא יכול להחליט רק על תמונה אחת. הקולאז' יכול להיות רעיון למתנה נהדרת עבור חברים או משפחה, איפה שצריך להכניס מספר דמויות שלא תמיד מצטלמות יחד. אתם מוזמנים לייצר קולאז'ים משגעים ולהתחיל לעצב אותם על בלוקי עץ, אנחנו כבר נדאג להדפיס אותם הכי יפה שיש.

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן