מתנה ליום האם – הדפסת תמונות על בלוק עץ

שיתוף עם חברים
מתנה ליום האם – הדפסת תמונות על בלוק עץ

מחפשים את המתנה המושלמת ליום האם? אנחנו כאן כדי להציע לכם מגוון מתנות אישיות במינימום תקציב ומקסימום איכות! ישנם כמה מאפיינים של מתנות לכבוד יום האם; תקציב נמוך יחסית (מכיוון שהילדים בדרך כלל דורשים לקנות את המתנה בעצמם), אופי אישי והרבה הרבה אהבה. מתנות ליום האם לרוב יתאפיינו בריח טוב, טעם מתוק או הקדשה אישית כמו פרחים, קרמים, שוקולדים, תמונות משפחתיות, ציורי הילדים וכרטיסי ברכה. אנחנו נתמקד על האפשרות המדליקה של הדפסת תמונות על עץ.

הדפסת תמונות על בלוק עץ

באתר שלנו תמצאו מגוון של בלוקי עץ בצורות שונות – ריבוע, עיגול ומה שהכי הולך ביום האם – בלוק לב. תהליך ההזמנה והעיצוב שלנו הוא פשוט מאוד: בוחרים את העיצוב הנבחר ומעלים תמונה, אותה יש להתאים לגודל הבלוק, לאחר מכן שולחים לאישור ומשלמים, ואנחנו כבר מתחילים לעבוד על ההזמנה. מהם היתרונות? מתנה בתקציב נמוך, מלאה אהבה, הקדשה אישית ואופן הכנה נגיש – את התמונות תוכלו לייבא היישר מהסמארטפון ללא כל בעיה.

אפשרויות נוספות

מלבד הדפסת תמונות על קוביות עץ ובלוקים, אנחנו מציעים גם מארזי מתנות מיוחדים, פיתוח תמונות, הדפסה על קנבסים והדפסה על מגנטים. את המוצרים שלנו אנחנו מדפיסים באיכות גבוהה והכי חשוב – עם הרבה ניסיון ואהבה.

מתנה מושלמת בעיצוב אישי

לסיכום, לאמהות האהובות שלנו מגיע עיצוב אישי במיוחד בשבילן. תמונה אהובה שלה יחד עם הילד או תמונה של הילדים שצולמה במיוחד בשביל המאורע היא אופן מרגש להנציח את יום האם, שלבו אותה עם בלוק עץ שאותו אפשר להעמיד בכל פינה בבית ותקבלו את המתנה המושלמת. בינינו, מה אמהות אוהבות יותר מלהביט בתמונות של הילדים המתוקים שלהן? אז אם אתם מחפשים להזמין בלוק עץ עם תמונה בזול, אנחנו המקום בשבילכם.

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן