מתנה לחג – בלוק עם תמונה

שיתוף עם חברים
מתנה לחג – בלוק עם תמונה

חגי ישראל נחגגים מספר פעמים בשנה ומעניקים לנו סיבות רבות ומבורכות לבלות עם המשפחה ולהתחדש בבגדים חגיגיים. אחד המנהגים המקובלים בחגים הוא להעניק מתנות חג אחד לשני, ואנחנו מציעים מתנה לחג עם טוויסט אישי – הדפסת תמונות על בלוק עץ.

מארזי חג מהודרים

אם אתם רוצים להוסיף לבלוקי התמונות שבחרתם תפאורה חגיגית, באתר שלנו תוכלו למצוא מארזי חג דקורטיביים עם תוספות כמו יין ושוקולדים. עבור חנוכה אנחנו מציעים מארזי חג מדליקים במיוחד שכוללים נרות חנוכה ושוקולדים בצורת דמי חנוכה – מתנה נהדרת לילדים.

בלוק עם תמונה לחבר או לחברה

תקופת החגים היא הזדמנות נהדרת להכיר לעומק את בני המשפחה שלנו ולקבל בני משפחה חדשים; להכיר למשפחה את בני או בנות הזוג החדשים שלנו, או את התינוק שנולד לא מזמן. בלוק עם תמונה מרגשת ובצירוף הקדשה הוא אחת הדרכים היצירתיות לומר לאדם מולנו שאנחנו ברי מזל לחגוג איתו.

עיצוב דקורטיבי למארח ולמתארח

בלוקי עץ עם תמונה הם לא רק מתנה אישית לקרובי המשפחה הגרעינית, הם יכולים להיות עבור כל אחד ופה נכנס לתמונה עיצוב שבחרתם; הצורה, ההקדשה והתמונה יקבעו את האופי של המתנה, עד כמה אישית היא, ולמי היא מיועדת. מי ישמח לכם מכם בלוק עץ עם תמונה? סבא וסבתא, דודים, חברים, אחרים ונכדים. בלוקי העץ שלנו מגיעים במגוון גדלים, החל מקטן מאוד וכלב בגדולים יותר, מה שמאפשר להניח אותם כעיצוב קטן לשולחן חג או כתמונה בסלון לקבלת האורחים, ובעצם לכל שימוש שתרצו.

 

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן