מארז תמונות על עץ – מתנה לכל אירוע

שיתוף עם חברים
מארז תמונות על עץ – מתנה לכל אירוע

תמונות הן מתנה אישית ומרגשת, על אחת כמה וכמה כשהן מגיעות בעיצוב מדליק ועטיפה מרשרשת. את המתנות שלנו אנחנו אורזים בקפידה – לכל מאורע, לכל משפחה. מה יותר כיף מלקבל תמונה חמודה? לקבל מספר תמונות, ורצוי בצירוף שוקולד מתוק מתוק! אנחנו מדפיסים תמונות על בלוק עץ לאירועים שונים – כל אירוע שתבחרו. אצלנו מדפיסים באהבה, או לא מדפיסים בכלל.

הדפסה על בלוק עץ ועוד

אנחנו מציעים מגוון של מתנות שמגיעות כתמונה מודפסת על בלוק עץ. בלוקי העץ מגיעים במספר גדלים ובצורות שונות. הפן האישי מאוד חשוב לנו, ולכן אנחנו מציעים כל מיני סגנונות. כדי להקל על הרוכשים שלנו אפילו יותר, אנחנו מציעים מארזי תמונות שמגיעים כבר ארוזים עם תוספות שוות כמו בקבוק יין או שוקולד. את המארזים שלנו אנחנו אורזים בסלסילה יפה ובעיצוב דקורטיבי.

איך מזמינים אצלנו?

תהליך ההזמנה אצלנו הוא פשוט וידידותי לשימוש; ראשית, בחרו את הבלוק או המארז המועדף עליכם, לאחר מכן תעברו לממשק העיצוב, בו תוכלו לעצב את המתנה לטעמכם האישי. בשלב הבא, תועברו למסך בחירת אופן האיסוף ואז תוכלו לשלם במערכת מאובטחת. את ההזמנות אפשר לאסוף אצלנו מרחובות או לקבל אותה במשלוח של עד 7 ימי עסקים בתוספת דמי משלוח.

מתנה לכל אירוע

אצלנו תוכלו להדפיס על בלוקי עץ עבור כל אירוע; ימי הולדת, מסיבות גיוס, יום האם, חגים, לידה והיד עוד נטויה. עיצוב וצילום הם אומנות, ובאומנות אין חוקים. כל עיצוב שתבחרו יהיה ייחודי ואישי עבורכם כרוכשים ועבור מקבלי המתנה. אנחנו מציעים מארזי חג, מארזי ימי הולדת ומארזי לידה עם שם התינוק ותעודת לידה. ההדפסה נעשית בציוד איכותי ובידיים מקצועניות, ככה שבסופו של דבר אתם מקבלים תוצאה מושקעת ומקורית. אתם מוזמנים לסייר באתר שלנו ולמצוא את העיצוב שהכי מצא חן בעיניכם, ואנחנו נדאג לתוצאה הטובה ביותר.

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן