הדפסת תמונות על עץ – המתנה המושלמת

שיתוף עם חברים
הדפסת תמונות על עץ – המתנה המושלמת

לא קל למצוא את המתנה המושלמת. לפעמים אנחנו משוטטים שעות בקניון ובסוף בוחרים מחוסר ברירה מתנה שחנות המתנות מציעה לנו. אם אתם אוהבים להפתיע ומחפשים מתנה מקורית, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מציעים לכם מגוון עיצובים של מתנות הכוללות תמונות והקדשות אישיות. אנחנו מבצעים שירותי הדפסת תמונות על בלוק עץ. מה זה אומר? אתם בוחרים תמונה ואנחנו מספקים לכם אותה כשהיא מודפסת על בלוק מעץ במגוון גדלים. מה עוד אנחנו מציעים ולמה כדאי לכם להזמין דרכנו? הנה מספר עובדות-

  1. עיצוב קל ונוח מבלי לצאת מהבית – אתם יכולים לעצב בלוקי עץ היישר מהמחשב הביתי, מהסלולרי או מהרשתות החברתיות. בשביל לרכוש את המתנות שלנו לא תצטרכו לשוטט שעות בקניון ולבזבז זמן מיותר, והיי – הן גם מקוריות!
  2. איכות גבוהה באחריות – אנחנו מדביקים את התמונה על גבי העץ בשיטות איכותיות בעזרת מדפסות משני סוגים – מדפסת תרמית ומדפסת הזרקת דיו. התוצאות שלנו יוצאות מדויקות ואיכותיות. אנחנו מבקשים מכם רק דבר אחד – העלו תמונות ברורות ככל האפשר.
  3. מגוון גדול של מתנות לכל מאורע- אנחנו מדפיסים תמונות על בלוק עץ לאירועים שונים – חתונות, ימי הולדת, בת או בת מצווה, ברית, לידה, גיוס, חגים ומה לא? מלבד בלוקי עץ מעוצבים, תמצאו אצלנו גם מארזי חג, ימי הולדת ולידה שמגיעים ארוזים יפה בנייר צלופן בשילוב מתנות שוות.
  4. לא רק הדפסה על עץ – בנוסף להדפסה על בלוק עץ, אנחנו גם מפתחים תמונות, מדפיסים על קנבס ומדפיסים על מגנטים. מגניב, לא?
  5. ממשק נוח ותשלום מאובטח – אנחנו מלווים אתכם בהזמנה צעד אחר צעד עם ממשק נוח לשימוש והוראות ברורות. בסוף הליך ההזמנה, מתבצע תשלום בכרטיס אשראי בצורה מאובטחת.

הסוד למתנה המושלמת הוא להיות יצירתיים ולחשוב על הפרטים הקטנים. זה נחמד לקבל כל סוג של מתנה, אבל משום מה, המתנות האישיות יותר, אלה שנושאות את השם שלנו ואת התמונות שלנו –  נכנסות לנו עמוק יותר ללב.

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן