הדפסת תמונות על עץ בצורות מיוחדות

שיתוף עם חברים
הדפסת תמונות על עץ בצורות מיוחדות

פעמים רבות, מה שיקבע את משמעות הדבר שנעשה בחיים יהיה הצורה בה הוא נעשה. על מה אנחנו מדברים? צורת הגשה, צורת עיצוב או סתם צורה אהובה. Pic4you מציעה לכם שירותי הדפסת תמונות על בלוק עץ במגוון צורות וסגנונות.

איזה צורות תמצאו אצלנו?

הדפסה על בלוק עץ היא רעיון נהדר למתנה לכל מאורע. כשאנחנו באים להתאים את המתנה לאירוע, אנחנו חושבים על סוג התמונה, הצורה או ההקדשה שנרצה להדפיס. מלבד בלוקי עץ, אנחנו מציעים עוד מגוון של צורות שכל אחת מהן הופכת את המתנה לייחודית יותר; לב, כוכב, קוביות, מיקי מאוס, עיגול ועוד ועוד.

אז איך נתאים את הצורה למאורע?

מחפשים מתנה ליום האהבה? בלוק לב זה ה-דבר. תמונה חמודה לחדר השינה של הילד? בטוח שהוא ישמח לקבל את התמונה על בלוק בצורת מיקי מאוס. אם אתם מחפשים עיצוב קלאסי למשרד החדש שלכם, בלוקי העץ המלבניים יעשו את העבודה. כמובן שאלה הן רק הצעות הגשה – מה שכיף באתר שלנו הוא המגוון וחופש הבחירה עבור הרוכש. תמונה על עץ היא מתנה מגניבה בכל צורה, ואפילו יותר בתוך מארז עם יין ושוקולדים.

מתנה בעיצוב אישי

את בלוקי העץ שלנו תוכלו להתאים לכל אירוע; יום האם, חגים, חתונות ומסיבות יום הולדת. יש לכם אפשרות להוסיף הקדשה אישית ולהעלות קולאז' שהכנתם מראש. אנחנו מאמינים שמתנה היא מפתיעה ומרגשת יותר כאשר היא משלבת בתוכה אלמנט אישי, ומה יותר אישי מתמונה? כאשר אנחנו משקיעים באהובים שלנו, אנחנו מראים להם שאנחנו מעריכים אותם, וזוהי המהות של המתנה. אתם מוזמנים לסייר באתר שלנו ולהתרשם ממגוון הצורות והגדלים של בלוקי העץ שלנו, וזכרו – תמונה שווה אלף מילים!

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן