הדפסה על בלוק עץ – תעודת לידה – מתנה מיוחדת להורים טריים

שיתוף עם חברים

לידת תינוק חדש היא תקופה חדשה בחיי משפחה, אושר צרוף, סיבה למסיבה! בחודשים שלפני הלידה וגם לאחר מכן, זוג ההורים המאושרים מקבל ים של מתנות ליולדת ולתינוק. מה קונים לרך הנולד? צעצועים, בגדים, בובות, מוצצים ומה לא? אם אתם מחפשים מתנה מקורית ומדליקה, אנחנו רוצים להציע לכם מגוון אפשרויות.

תעודת לידה ומארז ליולדת

באתר שלנו תוכלו לראות מספר סוגי מתנות עבור האם והתינוק; אנחנו מציעים הדפסה על בלוק עץ עם הקדשה אישית, גם מארז לידה ליולדת עם בלוקי עץ שנושאים את שם התינוק ותמונות המשפחה וגם "תעודת לידה" – בלוק מעץ שבו רשום את פרטי לידת התינוק. המתנות האלה מיועדות במיוחד עבור לידה של תינוק חדש, והן מזכרות מתוקות הן עבור התינוק והן עבור ההורים שלו.

פיתוח תמונות על עץ ועוד

כמובן שיש באתר שלנו עוד אפשרויות מתנה שמתאימות להורים המאושרים ולתינוק. אתם יכולים לבחור בעצמכם את בלוקי עץ ולהרכיב באופן אישי מארז לידה מפואר שיכלול גם תעודה לידה, גם תמונות של המשפחה או התינוק וגם קוביית תמונות מעץ שתישא את שם התינוק. בעמוד העיצוב תוכלו לבחור את צבע הקוביות בהתאמה למין היילוד, ואת אותיות שמו.

מתנה בוחרים באהבה

אנחנו מאמינים שמתנה אישית בוחרים באהבה, או לא בוחרים בכלל. מערכת ההזמנות של האתר שלנו היא פשוטה ונוחה לשימוש. במערכת ההזמנה תוכלו להוסיף פילטר לתמונה וגם ברכה מרגשת. תאמינו לנו, הרך הנולד יקבל הרבה בגדים, גרביים ובובות, ואתם תוכלו להעניק מתנה משפחתית לכולם באריזה אחת. Pic4you מאחלת לרך הנולד ולבני משפחתו הרבה אהבה ורגעים מתוקים.

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן