הדפסה על בלוק עץ לאירועים

שיתוף עם חברים
הדפסה על בלוקים לאירועים

בשנים האחרונות, עולם העיצוב והלייף סטייל צבר תאוצה עם טרנד חדש של תמונות המשמשות לקישוט אולמות אירועים כמו חתונות, בר או בת מצווה, בריתות, ימי הולדת ועוד שלל אירועים בחיינו. היופי שבעיצוב תמונות לאירוע, הוא שהן מותאמות אישית, מכניסות לאווירה, משמשות כעיטור ייחודי ולאחר מכן נשארות למזכרת. ככל שעיצוב התמונה מיוחד יותר, כך גדל התפקיד והיופי שהיא מוסיפה לאירוע. אנחנו מציעים שירות הדפסה על בלוקי עץ שמותאם במיוחד עבור עיצוב לאולמות אירועים.

הלהיט שישדרג את האירוע שלכם

מה הופך אירוע לגדול יותר, לכיפי יותר, לבלתי נשכח? אווירה שמחה ואישית, ושימוש באלמנטים ייחודיים לאירוע. אין יותר אישי מתמונות של בעלי האירוע, ופה אנחנו נכנסים לתמונה שלכם! באתר שלנו יש מגוון אפשרויות להדפסת תמונות על עץ בכל מיני גדלים ומכל מיני סוגים. מה תמצאו אצלנו? גדלים קטנים וגדולים של בלוקי עץ עליהם מתנוססות תמונות, אותיות לשמות ותעודות לידה עם פרטי הרך הנולד.

להתפרע עם עיצוב משגע

את הבלוקים המעוצבים אפשר להציב בכניסה לאולם, בחופה, בעמדת המתנות, על כל שולחן במסעדה או באולם, בעמדת הצילומים או ליד ספר הברכות. הרעיון הוא להוסיף לעיצוב התפאורה ולציין את החגיגה כיום המיוחד בחייו כבעל השמחה. בלוק עם תמונה הוא דרך נהדרת להראות את הפן האישי שבאירוע ולקשר אותו לבעלי השמחה. חלק מהיתרונות האדירים של תמונות בלוק עץ הם שהן קטנות, ניתנות לנשיאה והעברה ממקום למקום, והופכות כל חלל קטן לאישי, מפנק ויפה הרבה יותר.

הטרנד שכאן כדי להישאר

הפופולאריות של בלוקי העץ לא נפוצה רק לקישוט אולמות אירועים, והן משמשות גם כמתנות, עיצוב דקורטיבי לבית ולחדרי השינה, עיצוב משדרי, רקע להצעות נישואין ומסיבות גיוס. קוביית תמונות מעץ עם אותיות השם הפרטי נפוצה במסיבות לתינוקות, בעיקר עבור הורים שרוצים לחשוף את השם של התינוק החדש.

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן