הדפסה על בלוקי עץ – רעיונות למתנות

שיתוף עם חברים
הדפסה על בלוקי עץ – רעיונות למתנות

אח….מתנות! כמה אנחנו אוהבים מתנות…. בכל מיני גדלים ובכל מיני צורות. בכל מיני צבעים ולכל מיני מסיבות. מתנות הן מפתיעות, הן מרגשות והן מעלות חיוך על פני כל אחד שמקבל אותן. מה עוד אנחנו אוהבים במתנות? שהן מרגשות, שהן נכנסות לנו היישר ללב וממיסות אותנו כל פעם מחדש. חנויות המתנות בקניונים עמוסות במתנות מכל מיני סוגים, אבל את המתנות המיוחדות ביותר תוכלו למצוא אצלנו, ממש באתר שלנו. Pic4you מציעה לכם רעיונות מקוריים למתנות שאף פעם לא נמאסות.

בלוק עם תמונה – יופי של מתנה

אנחנו מדפיסים תמונות על בלוקי עץ לכל מאורע; זה יכול להיות יום הולדת, חג, חתונה או בת מצווה. הייחוד במתנות שלנו הוא שהן מקוריות והן כוללות חוויה אישית של המעניק ושל המקבל. אין אף עיצוב שחוזר על עצמו, וכל תמונה מספרת סיפור אחר. תמונה על עץ היא מגניבה והיא תמיד מפתיעה מחדש. לבלוקי העץ יש גם תפקיד דקורטיבי בחלל הבית – את התמונות אפשר להציב בחדר השינה, במשרד או בסלון, איפה שרק תרצו.

מה עוד תמצאו אצלנו?

באתר שלנו תמצאו בלוקי עץ במגוון צורות- ריבוע, מלבן, לבבות, כוכבים, מיקי מאוס ומה לא? מערכת עיצוב ההזמנות שלנו פשוטה מאוד לשימוש ומערכת התשלום בכרטיס האשראי מאובטחת לשימוש. אנחנו מציעים גם מארזי מתנות במיוחד לאירועים כמו חגים, ימי הולדת ולידה. מלבד זאת, אנחנו גם מציעים פיתוח תמונות, הדפסה על קנבסים והדפסה על מגנטים. רוצים להפתיע את היקרים שלכם עם מתנה מקורית בעיצוב אישי? העניקו להם בלוק עם תמונה והקדשה אישית, העיצוב עליכם, ההדפסה עלינו.

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן