איך מדפיסים בלוקי עץ דרך האתר שלנו – מדריך

שיתוף עם חברים

מחפשים מתנה שווה וייחודית עם הקדשה אישית? מעוניינים להזמין דרך האתר שלנו בלוק עם תמונה אישית או קולאז' תמונות על עץ? לא בטוחים איך התהליך הולך? לפניכם מדריך קצר ופשוט על אופן השימוש במערכת ההזמנה שלנו, צעד אחר צעד.

  1. סיירו באתר וחפשו אחר העיצוב שמוצא חן בעיניכם מתוך הלשוניות באתר. מצאתם אותו? הקליקו על האפשרות "התאמה אישית" מתחת לתמונת העיצוב.
  2. עכשיו נפתח לכם חלון למערכת עיצוב ההזמנה. בצד ימין הקליקו "העלה תמונה" ובחרו את התמונה המועדפת עליכם. מעוניינים בקולאז'? אין בעיה, צרו את הקולאז' מבעוד מועד באתר אחר כמו האתר הזה למשל, והעלו אותו כתמונה יחידה.
  3. עכשיו אתם רואים את התמונה שבחרתם על פיסת בלוק העץ. תזיזו אותה ימינה ושמאלה לשביעות רצונכם. אם אתם רוצים להגדיל או להקטין את התמונה, לחצו על סימני הפלוס והמינוס בצד שמאל. אם אתם רוצים לערוך את התמונה ולהוסיף פילטר, תלחצו בצד ימין על "EDIT & FILTERS". שימו לב שבצד ימין יש גם אופציה להוסיף טקסט, כאן תוכלו לכתוב הקדשה אישית או ברכה. בסופו של דבר, העיצוב הסופי שבחרתם ייראה על המסך. כל התהליך הזה נמשך ממש דקות ספורות.
  4. בשלב זה אפשר להקליק על האפשרות "הוסף לסל" שנמצאת בצד ימין למטה, ואתם תישלחו לעמוד הבא.
  5. בעמוד זה תראו את סקירת ההזמנה ובחירת אופן האיסוף. פה גם תוכלו להחיל קופון אם יש לכם אחד. לאחר שתחליטו על אופן האיסוף, תוכלו ללחוץ על האופציה "מעבר לתשלום" ולשלם על ההזמנה בצורה מאובטחת. מהנקודה הזו, ההזמנה שלכם בידיים טובות אצלנו, ואנחנו נדאג לספק לכם אותה באיכות הגבוהה ביותר, תתחדשו!
קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן