איך להדפיס תמונות על עץ

שיתוף עם חברים
הדפסת תמונה על בלוק עץ

הדפסה על עץ היא טכניקה שדורשת בעיקר ניסיון, חומרי גלם איכותיים ומדפסת מקצועית שתעשה עבודה מושלמת. העץ הוא חומר פשוט, נוח וזמין, ואפשר לשחק עם הגדלים שלו ולעצב אותו כמעט בכל צורה אפשרית. היתרונות הרבים של העץ הופכים אותו לפופולארי בתחום העיצוב והמתנות, וכשאנחנו רואים מוצר שעשוי מעץ, המוצר לרוב ישדר לנו טבעיות, אותנטיות וביתיות. העץ הוא חומר מהטבע, ולכן הוא מוסיף נופך טבעי ולא מלאכותי למקומות בהם אנחנו מציבים אותו.

תמונות בלוק עץ להדפסה

ישנן מספר טכניקות להעברת תמונה על בלוק מעץ, אנחנו משתמשים בשיטה בה התמונה מודבקת ישירות על העץ, וכל זה נעשה בחיתוך מדויק ובטכניקות ההדפסה האיכותיות ביותר, בעזרת מדפסת תרמית ומדפסת הזרקת דיו. בסוף התהליך, מתקבל בלוק עץ עם תמונה, הקדשה או קולאז'. אפשר לשלוח את המוצר אליכם הביתה תוך 7 ימים בתוספת תשלום, ואפשר לאסוף את המתנה באיסוף עצמי מרחובות.

תמונה על עץ – מתנה מקורית

הדפסת תמונות על בלוק עץ היא טכניקה פופולארית במיוחד עבור מוחות יצירתיים שרוצים להעניק מתנה משגעת לאירועים, מסיבות יום הולדת, חגים ומה לא? היופי בתמונות הוא שהן מתאימות לכל אירוע ולכל גיל. לפעמים, אנחנו מוצאים את עצמנו מתלבטים בחנות המתנות ובסופו של דבר קונים את הדבר הבנאלי והרגיל. בלוק עם תמונה אישית יכול להיות שונה בשני אופנים; הצורה שלו והתמונה המודפסת עליו, ככה שזו מתנה שאפשר לשוב ולקנות אותה מספר פעמים והיא עדיין תהיה מקורית.

פשוט, קל ומהיר

הדפסה על עץ מעולם לא הייתה פשוטה יותר – הליך העיצוב לקראת ההדפסה הוא ידידותי לכל משתמש וקל לשימוש; כל מה שעליכם לעשות זה לבחור את העיצוב שמצא חן בעיניכם, ולאחר מכן תעברו למערכת העיצוב באתר, שם תתבקשו להעלות תמונה או קולאז', להוסיף טקסט לבחירתכם, לאשר ולעבור למסך התשלום.

קונים בפעם הראשונה אצלנו? הזינו את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם הטבה ייחודית לקניה הראשונה שלכם!

עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקת ההזמנות, עמכם הסליחה!

דילוג לתוכן